Álláspályázat: adóügyi ügyintéző
A Telki Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű, tartós távollét idejéig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2089 Telki, Petőfi utca 1.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó adóbevallások feldolgozása, adók kivetése, adók beszedésével kapcsolatos feladatok ellátása, adóellenőrzések lefolytatása, az adózók nyilvántartásba vétele, adókönyvelés, az ASP szakrendszerben
- Kapcsolódó nyilvántartások, statisztikák, jelentések összeállítása
- Adóhatóság részére érkezett kérelmek döntésre való előkészítése
- Ügyfelek fogadása, tájékoztatása
Jogállás, illetmény és juttatások:
- A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint a 21/2019. (XII.18.) Ö. rendelet alapján illetményalap: 57.975 Ft, a 22/2019. (XII.18.) Ö. rendelet alapján illetménykiegészítés: 20%, a Kttv. 133.§ (3) bekezdés szerinti illetményeltérítés (+50%) lehetősége, illetve a Telki Község Önkormányzat 10/2010.(IV.28.) önkormányzati rendelete a köztisztviselők szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásairól, valamint szociális és kegyeleti támogatásairól rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- Középiskola/gimnázium, gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
- 6 hónap próbaidő vállalása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Főiskolai végzettség
- Önkormányzati adóhatóságnál szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- ASP ADÓ szakrendszer felhasználói szintű ismerete - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Önéletrajz (45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint), erkölcsi bizonyítvány, iskolai végzettséget és szakmai képesítést igazoló okiratok másolata, nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítéséről, személyes adatok kezeléséhez, valamint a pályázatba való betekintéshez való hozzájárulásról, 6 hónap próbaidő kikötéséről nyilatkozat.
- Nyilatkozat arról, hogy a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 84-85.§-a szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. november 13.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Lack Mónika nyújt, a 06-26-920-801-es, 06-30-22-66-229-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Telki Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2089 Telki, Petőfi, utca 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1/2020., valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintéző
- Elektronikus úton, dr. Lack Mónika részére a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázatokat a munkáltatói jogkört gyakorló jegyző bírálja el a polgármester egyetértésével. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. november 16.