Ügyfélelégedettségi felmérés
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) az egyetemes szolgáltatói, valamint az elosztói engedélyesekkel együttműködve évről évre országos felhasználói elégedettségi felmérést készít.
Az idei évben a villamosenergiáról szóló 2007. évi LXXXVI. törvény 159. § (5) 4. pontja alapján a MEKH vonatkozó határozataiban elrendelt, a villamos energia egyetemes szolgáltatással és a villamosenergia-elosztással kapcsolatos felhasználói elégedettségi felmérésre kerül sor.
A felmérés keretében 2023. május és július hónapok között a kutatással megbízott cég munkatársai lakossági ügyfeleket keresnek fel otthonaikban és kérdeznek meg a villamos energia egyetemes szolgáltatással és/vagy villamosenergia-elosztással kapcsolatos elégedettségükről.
A kutatás anonim és önkéntes, az ügyfelek kérdésekre adott válaszait a hatályos adatvédelmi rendeletnek megfelelően használják fel.
Az ügyfelek a kutatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tájékozódhatnak:
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
e-mail-cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999
MVM Démász Áramhálózati Kft.
e-mail-cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999
MVM Émász Áramhálózati Kft.
e-mail-cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., MVM Démász Áramhálózati Kft., MVM Émász Áramhálózati Kft.
Kép forrása: Pixabay