Az e-ügyintézés módjai
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Telki Polgármesteri Hivatal Adócsoportja részére emailben küldött kérelmek, nyilatkozatok, beadványok, emailhez csatolt digitalizált dokumentumok – megfelelő hitelesítés híján – nem minősülnek hivatalos iratnak, ennél fogva ügyindításra sem alkalmasak.
Az emailben küldött, túlfizetés rendezése iránti kérelmet, építmény- és telekadó adatbejelentést, képviseletre vonatkozó meghatalmazást, helyi iparűzési adóbevallást, változás-bejelentést, stb. a hivatal nem fogadja be, ezek alapján ügyet nem indít.
Az emailben érkezett megkeresésekre is csupán általános tájékoztatást áll módunkban nyújtani. Adózóink folyamatban lévő ügyére, adófolyószámlájára vonatkozóan konkrét információt nem adhatunk ki, mivel a levél küldőjének kilétét nem tudjuk ellenőrizni.
Az elektronikus ügyintézés hitelesített platformja az Önkormányzati Hivatali Portál, amelynek közvetlen elérhetősége:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/kereses?sourceUrl=%2Fszolgaltatasok
Amennyiben a Hivatali kapun keresztül technikai probléma miatt nem tudják küldeni a kívánt dokumentumokat, úgy azokat mellékletként továbbíthatják az e-papír felületen keresztül, amely elérhető innen:
https://telki.hu/index.php/e-hivatal/47-e-ugyintezes
(Az elektronikus ügyintézésre nem kötelezett magánszemélyek az említetteken túl személyesen vagy postai úton is benyújthatják beadványaikat.)
A fenti szabályok betartása, illetve betartatása az Önök érdekét szolgálja. Így biztosítható, hogy adataik ne kerüljenek illetéktelen személyekhez, azokkal mások ne élhessenek vissza.
Telki Polgármesteri Hivatal
(Képünk illusztráció, forrása: Pixabay)