Ünnepi munkarend a hivatalban
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakókat, hogy az ünnepi munkarendváltozás miatt a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje a következők szerint alakul:
2021. december 10. (péntek) munkanap – ügyfélfogadás 8:00-12:00 és 13:00-16:00,
2021. december 11. (szombat) – a hivatal zárva tart,
2021.december 20.- 2021. december 31. – igazgatási szünet.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a hivatal ügyeleti rendben tart nyitva, hétköznapokon 8-tól 12 óráig.
Az igazgatási szünet ideje alatt az azonnali ügyintézés kizárólag halotti anyakönyvi ügyekre korlátozottan lehetséges.
Kérjük, hogy kérelmeiket, beadványaikat postai úton juttassák el a hivatal részére, vagy a hivatal épületén elhelyezett postaládában helyezzék el!
Az ügyfélfogadás szabályai minden esetben az aktuális járványügyi helyzethez igazodnak, amelyekről a hivatal folyamatosan tájékoztatja a lakosságot.
Telki Polgármesteri Hivatal