Széchenyi2020

hivatal@telki.hu   |    06 26 920 800   |   facebook   |    

Kérdőívvel méri fel az utazási szokásokat a Volánbusz

Volanbusz_kerdoiv_utazasi_szokasok_20240223

Széles körű szolgáltatásfejlesztési tervvel készül a Volánbusz az előtte álló időszakra, annak érdekében, hogy minél magasabb színvonalon szolgálja ki az utazási igényeket. A közlekedési vállalat a megváltozott utazási szokások mellett azt szeretné megismerni, hogy az utasok milyen fejlesztéseket látnának szívesen a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben.

A Volánbusz folyamatosan kiemelt figyelmet fordít szolgáltatásainak minél magasabb színvonalú biztosítására, beleértve az utazási komfortot és az utasbiztonságot is. A vállalat ennek érdekében számos fejlesztést hajtott végre az elmúlt években. A Volánbusz szándéka az elmúlt évek jó gyakorlatainak folytatása, és ehhez fontosnak tartja az utazási szokások alaposabb megismerését. A társaság kérdőíves felmérés formájában szeretne komplex képet kapni arról, hogy az utasok milyen fejlesztéseket látnának szívesen.

Az ITT elérhető kérdőívet 2024. március 31-ig lehet kitölteni. Az online kérdőívet kitöltők között utazási utalványokat és ajándékcsomagokat sorsolnak ki.

(Forrás: Volánbusz Zrt.)

Fel