Házhoz visszük az ügyintézést
Kormányablakbusz érkezik Telkibe 2022. október 20-án (csütörtökön).
Az okmányirodai és a települési ügysegédi ügykörökben végzett ügyintézésre a megadott napon 9:30 és 11:30 között van lehetőség a Petőfi Sándor utca 1. címen, a Telki Polgármesteri Hivatalnál.
Illetékfizetésre csak bankkártyával van lehetőség.
Kérjük, itt várakozzon! A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok:
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
útlevél ügyintézés;
vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés
járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
járművek forgalomból történő kivonása;
jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szolgáltatások
ügyfélkapu regisztráció
tájékoztatás nyújtása cégkapuról
tájékoztatás az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről (e-papír, RNY, RKTA)
Családtámogatási és Társadalombiztosítási ügyek (anyasági támogatás, családi pótlék, TAJ kártya, európai egészségbiztosítási kártya)
Szociális ügyek (közgyógyellátás iránti kérelem)
További információk: www. kormanyablak.hu