Kormányablakbusz: újra helyben intézhetjük ügyeinket
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat (kormányablakbusz) 2024. szeptember 12-én, csütörtökön, 9:30-tól 12:00-ig tartózkodik Telkiben, a Petőfi Sándor utca 1. címen.
A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés:
- személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
- útlevél ügyintézés;
- vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
- elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
- parkolási igazolvány ügyintézés - kérelmek átvétele;
- lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
- NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés:
- járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
- járművek forgalomból történő kivonása;
- jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
- közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
- elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
- megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szolgáltatások:
- ügyfélkapu regisztráció
- tájékoztatás nyújtása cégkapuról
- tájékoztatás az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről (e-papír, RNY, RKTA)
Családtámogatási és Társadalombiztosítási ügyek: (anyasági támogatás, családi pótlék, TAJ kártya, európai egészségbiztosítási kártya) – kérelmek átvétele
Szociális ügyek: (közgyógyellátás iránti kérelem) – kérelmek átvétele