Széchenyi2020

hivatal@telki.hu   |    06 26 920 800   |   facebook   |    

Kormányablakbusz: újra helyben intézhetjük ügyeinket

kormanyablakbusz

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat (kormányablakbusz) 2024. szeptember 12-én, csütörtökön, 9:30-tól 12:00-ig tartózkodik Telkiben, a Petőfi Sándor utca 1. címen.

A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés:

  • személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
  • útlevél ügyintézés;
  • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
  • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
  • parkolási igazolvány ügyintézés - kérelmek átvétele;
  • lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • NEK adatlap (regisztráció);

Gépjármű-ügyintézés:

  • járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
  • járművek forgalomból történő kivonása;
  • jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
  • közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
  • elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
  • megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;

Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szolgáltatások:

  • ügyfélkapu regisztráció
  • tájékoztatás nyújtása cégkapuról
  • tájékoztatás az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről (e-papír, RNY, RKTA)

Családtámogatási és Társadalombiztosítási ügyek: (anyasági támogatás, családi pótlék, TAJ kártya, európai egészségbiztosítási kártya) – kérelmek átvétele

Szociális ügyek: (közgyógyellátás iránti kérelem) – kérelmek átvétele

kab_2024_09

Fel