Széchenyi2020

hivatal@telki.hu   |    06 26 920 800   |   facebook   |    

Telkibe jön a kormányablakbusz

kormanyablakbusz

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat (kormányablakbusz) 2025. május 20-án, kedden, 9:30-tól 12:00-ig Telkiben lesz, a Petőfi Sándor utca 1. címen.

A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés:

  • személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
  • útlevél ügyintézés;
  • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
  • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
  • parkolási igazolvány ügyintézés - kérelmek átvétele;
  • lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • NEK adatlap (regisztráció);

Gépjármű-ügyintézés:

  • járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
  • járművek forgalomból történő kivonása;
  • jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
  • közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
  • elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
  • megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;

Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szolgáltatások:

  • adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból - kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül;
  • adatletiltási kérelmek átvétele;
  • ügyfélkapu regisztráció
Fel