Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez a NAV-ablakokban
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal tájékoztatása alapján a Kormányablakokban működő NAV-ablakokban 2020. november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség.
Ez összhangban van a Kormányablakok ügyfélfogadási rendjével, ami a Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.
A Kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt foglalhat.
A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni. Az e-ügyintézésről a NAV honlapján a 32. számú, a telefonos ügyintézésről pedig a 33. számú információs füzetben olvasható további információ.